Aloita oppiminen nyt olemisen kanssa

Tehostamme oppimisprosessia tekemällä siitä vuorovaikutteisempaa ja mukaansatempaavampaa innovatiivisen opetusteknologiamme avulla. Tarjoamme huolellisesti suunniteltuja, nykyaikaisia koulutusratkaisuja sekä yksilöille että organisaatioille. Videotunnit, tietokilpailut, pelillinen oppiminen ja paljon muuta odottavat sinua täällä!

Aikuisten avaintaitojen kehittäminen parantamalla heidän yhteiskuntatieteellistä lukutaitoaan.

2000-luvulla meitä ympäröivät monimutkaiset ja huonosti jäsennellyt kysymykset, kuten maailmanlaajuisen ilmastonmuutoksen torjunta, koronaviruksen leviämisen estäminen, eläinkokeet lääketieteellisiin tarkoituksiin, muuntogeenisten elintarvikkeiden kulutus, ydinvoimaloiden perustaminen ja kloonaus. Tällaisia ristiriitaisia kysymyksiä kutsutaan yhteiskuntatieteellisiksi kysymyksiksi.

Koska nämä kysymykset ovat luonteeltaan kiistanalaisia, päätöksentekoprosessiin osallistuvat henkilöt tekevät päätöksiä pohtimalla monia todistusaineiston lähteitä, kuten tiedotusvälineitä, perhettä, muita ihmisiä, tieteellisten auktoriteettien lausuntoja ja henkilökohtaisia perusteluja. Tässä prosessissa käytetyt riskikäsitykset, väärinkäsitykset ja oikotiepainotteisuus (eli affektiheuristiikka) estävät tehokkaan päätöksenteon. Esimerkiksi nykyään monet ihmiset pidättäytyvät Covid-19-rokotusprosessista sellaisten häiritsevien tekijöiden vuoksi kuin väärinkäsitykset, tiedotusvälineiden manipulointi ja riskikäsitykset.

Hallitukset ja poliittiset päättäjät pyrkivät tekemään päätöksiä kiistanalaisista maailmanlaajuisista ja paikallisista ongelmista, kuten pandemioista, ilmaston lämpenemisestä, muuntogeenisten ravintoaineiden käytöstä ja rokotteiden turvallisuudesta, arvioimalla oikeudenmukaisesti todistusaineistoa ja kyseenalaistamalla useiden todistusaineistojen luotettavuuden.

Verkko-oppimisalusta, jonka avulla voidaan kehittää varainhankintakäytäntöjä ja digitaalista talouslukutaitoa kansalaisjärjestöjen hallinnossa.

Koulutetaan heikosti koulutettuja aikuisia ja kehitetään heidän talouslukutaitoaan/varainhankintaosaamistaan yksinkertaistettujen tieto- ja viestintäteknisten välineiden avulla.
Tuetaan paikallisia hankkeita hautomalla niitä valmistelevilla varainhankintatoimilla (tai joukkorahoituksella, kumppanuuksien rakentamisella, budjetin suunnittelulla jne.) hankkeen aikana, mikä lisää valtiosta riippumattomien kansalaisjärjestöjen vaikutusta.
Luodaan verkkoalusta, jossa on interaktiivinen vaiheittainen verkkotyökalu, joka opastaa kohderyhmän käyttäjiä oppimaan taloudelliset perusteet varainkeruusuunnitelman laatimiseksi.
Määritellään/kehitetään itsearviointityökalu valtiosta riippumattomien järjestöjen digitalisointia varten, jotta voidaan määritellä työalat ja koulutusmallit organisaatioissa.

NUORET DIGITAALISET SOSIAALISET INNOVAATTORIT


Oppimateriaalipakettimme on suunniteltu erityisesti auttamaan käyttäjiä ymmärtämään syvällisemmin digitaalista sosiaalista innovointia koskevaa opetussuunnitelmaa.

Sosiaalinen innovointi antaa nuorille mahdollisuuden muokata ympäröivää maailmaa ja tarjoaa heille tilaa kehittää aktiivisen kansalaisuuden tunnetta (EU:n nuorisostrategian täytäntöönpanoa koskeva kertomus 2017). Koska sosiaalinen innovointi perustuu empatian, luovuuden, ongelmanratkaisun ja viestinnän kaltaisiin taitoihin, nuoret sosiaaliset innovaattorit kehittävät lisäksi taitoja, joita he tarvitsevat integroituakseen yhteiskuntaan ja tullakseen arvokkaiksi työntekijöiksi tai yrittäjiksi.

Tavoitteena aikuisten vaikutusmahdollisuuksien lisääminen aikuiskoulutuksen laadunvarmistuksen avulla.

Kouluttaja on tärkein tekijä aikuiskoulutuksen laadun luomisessa. Kumppanuusmaissa ei nykyään ole aikuiskoulutusta koskevia virallisia säännöksiä. Lähes kuka tahansa voi mennä luokkahuoneeseen ja opettaa perustaitoja. Hankkeessa pyritään parantamaan aikuiskoulutuksen laadunvarmistusta ja seuraamaan paremmin aikuisopiskelijoiden edistymistä kehittämällä avoimuuskriteerejä ja tunnustamalla kouluttajien taitoja ja pätevyyksiä.

Parempi siirtyminen ekologisesti älykkäisiin kouluihin

Koulutuksen tarkoituksena on suunnitella lukioista ekotehokkaita kouluja, jotta koulutus on suunnitelmallista, ohjelmoitua ja hyödyllistä koko maalle. Ja se opettaa sen rakenteellisesti. Koulumme ovat vaihtoehtoja näille järjestelmille. Koulumme hyötyvät tästä koulutuspalvelusta, koulutus- ja koulutusorganisaatioista. Se soveltuu kaikille lukioille valmis. STEAM-kurssit sisältävät suunnitelmia oppitunneista, jotka on suunniteltu 1 toiminnassa. Lukiot lisäävät kirjojensa määrää. Yksi asia tästä perustasta on vahvistaa sitä matematiikan ja luonnontieteiden peruskursseilla.

Tässä ovat näiden valmistumismoduulien valmiit suunnitelmat:

  • Ympäristö- ja sosiaaliset tiedot
  • Sähkö ja koulujen lämmitys
  • Vedenkulutus
  • Hiilidioksidipäästöjen ruokajälki
  • Ilmastonmuutos
  • Jätehuolto
  • Energiasuunnitelman strategia

KURSSI: https://ecosmartschools.eu/courses/eco-smart-project/

 

Avoimia yhteisöjä!

Lähde mukaan ja muuta paikallisyhteisösi!
Avoimella tiedolla voidaan saada aikaan vaikutuksia. Se voi auttaa tekemään hallituksista avoimempia, yrityksistä tehokkaampia ja kansalaisjärjestöistä paremmin informoituja. Jotta avoimen datan avulla voi kuitenkin luoda vaikutuksia ja vapauttaa arvoa, tarvitaan oikeat tiedot ja taidot.